1. PRESSUPOST DE PREU
DE COST ESTIMAT I DE VENDA 1.1. Gestió del procés pressupostari 1.1.1. Creació de pressupost objectiu i preu de
pressupost. 1.1.2. Treball del pressupost objectiu independent en
el pressupost. 1.1.3. Comparació de pressupost i objectiu. 1.1.4. Preparació del pressupost per lliurar al
client (sense dades d'objectiu ni d'altres). 1.1.5. Impressió de la informació 2. PLANIFICACIÓ
TEMPORAL DEL PROJECTE 2.1. Planificació temporal del projecte de
pressupost o objectiu en planificació temporal. 2.1.1. Organització de tasques i activitats. 2.1.2. Vincles, precedències i folgança. 2.1.3. Assignació de recursos. 2.1.4. Visualització dels resultats de planificació
temporal. 2.1.5. Comunicació amb Microsoft Project. 2.1.6. Informes de planificació temporal. 3. PLANIFICACIÓ
ECONÒMICA I FINANCERA 3.1. Definició de la planificació econòmica i
financera 3.1.1. Planificació de les quantitats objectives per
fases. 3.1.2. Planificació des de la informació del diagrama
de barres. 3.1.3. Planificació amb informació de les
certificacions. 3.1.4. Visualització dels informes. 3.2. Gestió de la contractació i les comandes 3.2.1. Definició dels conceptes subcontractats i/o
comprats per crear les llistes de compra. 3.2.2. Atribució de grups o lots de compra per a la
sollicitud de preus. 3.2.3. Enviament de sollicitud de preus/contractació
a proveïdors/subcontractes. 3.2.4. Comparatiu de preus. 3.2.5. Realització del contracte i/o de la comanda. 3.2.6. Visualització i adaptació dels informes. |